|
Problem z przenosinami
|
|
16.07.2010, 13:02
|
|||
|
|||
|
Problem z przenosinami
Przeniosłem bazę danych forum oraz wszystkie katalogi poprzez FTP. Wszystkie pliki(nie licząc folderów) w katalogu główny mają 644. Reszta tak jak zostało napisane.
Teraz mam taki problem, że na forum widnieje dosyć spora tabelka. Zobaczcie sami: http://forum.tcn.vot.pl/. I nie mogę się zalogować... Nie znam się na tym więc proszę was o pomoc. |
|||
|
16.07.2010, 13:41
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.07.2010 13:41 przez Lukasz.)
|
|||
|
|||
|
RE: Problem z przenosinami
Sprawdź kodowanie pliku inc/plugins/spicefuse_shoutbox.php oraz czy nie ma jakiś znaków poza <?php i ?>. Albo po prostu pobierz shoutbox jeszcze raz i podmień. Odnośnie problemu z logowaniem, zrobiłeś tak jak opisane jest tutaj http://mybbsite.pl/jak-przeniesc-mybb-na-inny-serwer/
|
|||
|
16.07.2010, 13:53
|
|||
|
|||
|
Tak, wykonywałem wszystkie kroki, jednak bazę danych przeniosłem trochę innym sposobem. Bigdump nie chciał zadziałąć więc użyłem narzędzia import w phpmyadmin.
Czy linijki: $settings['cookiedomain'] = "nowe_cookie_domain"; $settings['cookiepath'] = "nowy_cookie_path"; Powinny wyglądać: $settings['cookiedomain'] = ".forum.tcn.vot.pl"; $settings['cookiepath'] = "/"; Jedynie tu mógł się pojawić błąd. |
|||
|
16.07.2010, 14:16
|
|||
|
|||
|
Tak, tak powinno być. Spróbuj wyczyścić ciastka i pamięć podręczną.
|
|||
|
16.07.2010, 14:34
|
|||
|
|||
|
W przeglądarce? Nic nie daje, dodam jeszcze, że nie dzieje się to tylko u mnie. W ogóle wydaje mi się, że to problem wszystkich użytkowników.
|
|||
|
16.07.2010, 14:40
|
|||
|
|||
|
Po wpisaniu danych i kliknięciu "zaloguj" wracasz do strony, jednak nie jesteś zalogowany? A jak w ACP?
|
|||
|
16.07.2010, 14:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.07.2010 17:38 przez emoticon.)
|
|||
|
|||
|